نقد و بررسی
  • معرفی و بررسی برند بوش، مشهورترین برندهای دنیا-بخش اول

    رابرت بوش (Robert Bosch) در سال 1886 کارگاهی را در اشتوتگارت آلمان تاسیس نمود. او از همان سال‌های ابتدایی فعالیت خود را با رویای تاسیس کسب‌و‌کار اختصاصی خودش، بند Bosch را تاسیس نمود.

  • آیا رنک الکسا معیار مناسبی جهت تعیین تعداد بازدید و اعتبار یک سایت است؟

    الکسا یک سیستم ثبت رتبه وب سایت بر اساس تعداد بازدیدهای روزانه آن است. به ادعای الکسا تنها معیار رتبه بندی سایت ها، تعدادِ بازدید سایت بر اساس بازدیدکنندگان یکتا در هر روز است. به عبارتی هرچه تعداد بازدیدکننده یکتا بیشتر باشد سایت امتیاز بیشتری گرفته و در رتبه بهتری قرار می گیرد.

  • رمز دوم یکبار مصرف چیست و چه مزایایی دارد؟

    اگر شما هم از طرفداران خرید و پرداخت اینترنتی باشید حتما کارت بانکی شما دارای رمز دوم هست و چند باری سابقه خرید و پرداخت اینترنتی دارید. از طرفی هم احتمالا این روزها عبارت فیشینگ یا سرقت اطلاعات کارت بانکی به گوش شما رسیده است. در اینجا به صورت مختصر در مورد رمزدوم یکبار مصرف و اینکه چگونه می توان به کمک آن احتمال سواستفاده و سرقت از کارت های بانکی را به صفر رساند صحبت میکنیم.

  • ارز دیجیتال چیست؟

    ارز دیجیتال (cryptocurrency) پولی است که بر بستر سیستم های دیجیتالی، اینترنت و بر پایه رمزنگاری بنا نهاده شده است و اکثرا به صورت غیرمتمرکز و توزیع شده مدیریت می شود.

  • مقایسه انواع مرورگرها

    برای معرفی بهترین مرورگرهای ویندوز باید قدرت هر یک را در زمینه‌های مختلف در نظر بگیریم. هر یک از برترین مرورگرها در بخشی خاص تخصص دارند. کروم، فایرفاکس و اپرا را باید شناخته‌‌شده‌ترین مرورگرهای ویندوز دانست که تعداد کاربران آن‌ها در سراسر جهان بسیار زیاد است. اگرچه این‌ها بسیار محبوب هستند، اما نمی‌توان یک مورد را در زمینه‌های مختلف بهتر از بقیه دانست. مرورگرهای وب در نحوه مدیریت حافظه، سرعت، تعداد افزونه‌های موجود و بسیاری دیگر از فاکتورها با یکدیگر متفاوتند.

  • راهنمای خرید و استفاده از بخاری ژاپنی به همراه کدهای خطا

    بخاری های ژاپنی در انواع مارک ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند. یکی از شرکت های تولید کننده بخاری ژاپنی شرکت rinnai میباشد .این شرکت فعالیت خودش را در سال 1920 میلادی با تولید آبگرمکن آغاز کرد و توانست در این راستا محصولاتی با مصرف بهینه انرژی تولید و راهی بازار کند. گرمادهی بخارهی های ژاپنی بر اسا کالری محاسبه شده و از 1800 کالری تا 5800 کالری متغیر است. بخاری های ژاپنی از نمونه بخاری های پرکاربرد هستند که در منازل شخصی ، کارگاهها، محیط های آموزشی، گلخانه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. ولتاژ برق این بخاری ها 110 ولت می باشد .این بخاری ها ساخت کشور ژاپن بوده و ولتاژ برق آنها 110 ولت می باشد که جهت استفاده در ایران باید از یک ترانس 220 ولت به 110 ولت استفاده شود.

  • مقایسه پاوربانک های قدرتمند قابل حمل Sanyo-Sony-XiaoMi-Energizer-GP

    پاوربانک های قابل حمل که همچنین به عنوان پاوربانک شارژر USB موبایل نیز شناخته شده اند، باید ابزار برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند باشند. با افزایش تبلت ها و گوشی های هوشمند، و نیاز بیشتر به پاوربانک و شارژر سیار، لیستی از پاوربانک های مارک (و غیر مارک) را در این جا برای شما تهیه کردم.

  • بررسی پاوربانک شیائومی 20000mAh

    شیائومی در درجه اول برای تلفن های خود شناخته شده است، اما این شرکت تعداد زیادی لوازم جانبی را در کنار تلفن های خود به بازار عرضه کرده است، از جمله پاوربانک ها. آخرین پاوربانک ارائه شده توسط این شرکت، پاوربانک 20000 mAh خورشیدی است که باتری با بیشترین ظرفیت را ارائه می دهد.

  • آیا فناوری عبور از طریق شارژ برای سلامتی پاوربانک شما خطرناک است؟

    پاوربانک ها، اختراعات فوق العاده ای هستند، که به شما اجازه می دهد تا در هنگام حرکت دستگاه خود را شارژ نمایید. اما، به عنوان باتری های قابل شارژ، بعضی از پاوربانک ها گاه می بایست از کار خود برای بازگرداندن انرژی خود از طریق یک پریز برق، خودداری کنند. این موضوع درقالب یک سوال مطرح می شود که همچنان پایه و اساس مباحث جاری است: آیا می توانید دستگاه خود را به وسیله یک پاوربانک شارژ نمایید در حالی که خود پاوربانک در حال  شارژ خود است بدون اینکه باعث آسیب رسیدن به آن شود؟ بیایید نگاهی به شواهد و دلایل نیاز عبور از شارژ بیاندازیم.

  • کمپانی چینی شیائومی را بیشتر بشناسیم

    اگر در بازار دیجیتال ایران دقت کرده باشید بدون شک رشد عجیب و بی سابقه محصولات شیائومی در 2 سال خیر نظر شمارا به خود جلب کرده است. محصولات شیائومی با تنوع بسیار بالا و کیفیت عالی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین محصولات دیجیتال موجود در کشور شده اند. در اینجا نگاهی کلی به تاریخچه شرکت شیائومی و محصولات این کمپانی خواهید انداخت.